| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Isparta Meslek Yüksekokulu İnsan Kaynakları Yönetimi | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:21.01.2025 15:32:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik+ Uygulama (Saat) | Kredi Toplam | AKTS | Yarı Yılı | IKY-3291 | Çağdaş Yönetim Teknikleri | 3,0 | 3,0 | 3,0 | 3. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY | Dersin Türü | Seçmeli | Dersi Verenler | Öğr. Gör. Fatma DEMİR | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | Isparta Meslek Yüksekokulu | E-Posta | fatma.demir@isparta.edu.tr | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | 0 246 214 6697 | Dersin Amacı/Hedefleri | Her sektörde yer alan işletmelerde geçerli olan yönetim tekniklerini öğrenerek, çalıştığı işletmede kullanabilmek | Dersin İçeriği | Bu dersin içeriğini; çağdaş yönetim tekniklerinden olan Toplam kalite yönetimi, öğrenen organizasyonlar, sanal organizasyonlar, Dengeli puan kartları, işletmeler arası kıyaslama, şebeke organizasyonlar, dış kaynak kullanımı, personel güçlendirme, değişim mühendisliği ve 6 sigma gibi teknikler oluşturur | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel/Alana Özgü Mesleki Ders | 40 | Uzmanlık/Program Dersi | 50 | Matematik ve temel bilimler | 0 | Genel Eğitim | 0 | Destek Dersi | 0 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 10 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 0 |
| |
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:27.09.2024 19:27:00) | | Çağdaş yönetim tekniklerini bilir | | Çağdaş yönetim tekniklerini uygulayabilir | | Yönetimin temel yaklaşım anlayışını kazanır | | Planlama, organizasyon, liderlik, koordinasyon ve kontrol gibi yönetim fonksiyonlarını hem teorik hem de pratik açıdan tanımlanmasını anlar | | Yönetim süreci, yapısı, yöneticilik, çevresel faktörler ve işletmelerde yönetimin rolü ve yönetsel faaliyetleri etkileyen faktörleri anlar |
| | | |
|
| |