of0
Export
ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ
PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ
DERS İÇERİĞİ
Bölüm
Senirkent Meslek Yüksekokulu Lojistik
DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:16.02.2024 09:20:00)
Ders Kodu
Ders Adı
Kredi Teorik+ Uygulama (Saat)
Kredi Toplam
AKTS
Yarı Yılı
LOJ-3255
E-Ticaret
3,0
3,0
3,0
3. Yarıyıl
Dersin Dili
Türkçe
Ders Düzeyi
ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY
Dersin Türü
Seçmeli
Dersi Verenler
Öğr. Gör. Bayram BAYRAKCI
Dersin Yardımcıları
 
Ofis Yeri
Senirkent MYO 418 nolu oda
E-Posta
bayrambayrakci@isparta.edu.tr
Ofis Görüşme Saatleri
Pazartesi günleri saat: 14:00-16:00 arası
İş Telefonu
02465112739
Dersin Amacı/Hedefleri
Elektronik Ticaret dersinin amacı, e- pazar yapısı içerisindeki yeni işletmecilik anlayış ve uygulamalarının incelenmesi ve bunun yanı sıra elektronik ortamda ticaretle ilgili gelişmelerin, ticaret etkilerinin, uygulanacak stratejilerin ve uygulamaların öğrencilere aktarılmasıdır.
Dersin İçeriği
İnternetin Tanımı, İnternetin Gelişim süreci, Elektronik Ticaretin Tanımı, Elektronik Ticaretin Türleri, Tarihsel Gelişimi, Elektronik Ticaretin Altyapısı, İnternette Pazarlamaya Giriş, İnternette Pazarlama Araştırması, İntenet Bankacılığ, İnternette Ödeme Sistemleri, Web Sitesi Tasarımı
Önkoşul Dersleri
 
Dersi İşleyiş Yöntemi
Yüz Yüze
DERSİN KATEGORİSİ
Dersin Kategorisi (Genel)
Katkı Düzeyi (%)
Temel/Alana Özgü Mesleki Ders
60
Uzmanlık/Program Dersi
30
Matematik ve temel bilimler
0
Genel Eğitim
0
Destek Dersi
10
Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi
0
Aktarılabilir Beceri Dersi
0
DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:16.01.2023 10:43:00)
DK1
Dünyada kullanımı hızla artan internet ve internet teknolojilerine yönelik temel kavramların öğrenilmesi
DK2
Bilişim teknolojilerinde meydana gelen değişiklikler sonucu eski ekonominin yerini yeni ekonomiye bırakma süreci ve yeni ekonominin ortaya çıkardığı etkilerin anlaşılması
DK3
Elektronik ticarette kullanılan araçların tanıtılması ve kullanım becerisinin verilmesi
DK4
Elektronik devlet uygulamaları becerilerinin kazandırılması
DK5
Elektronik pazarlama kavramının tanımlanması