of0
Export
ISUBÜ Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi Ders İçeriği
Bölüm
Senirkent Meslek Yüksekokulu Lojistik
Ders Bilgileri
Ders Kodu
Ders Adı
Kredi Teorik
Kredi Pratik
Kredi Lab/U
Kredi Toplam
Kredi Ects
Yarı Yılı
LOJ-225
Proje Yönetimi
3.0
0.0
0.0
3.0
3.0
3. Yarıyıl
Ders İzleme
Dersin Dili
Türkçe
Dersin Türü
Seçmeli
Dersi Verenler
Öğr. Gör. Ömer Faruk ACAR
Dersin Yardımcıları
 
Dersin Amacı
Bu dersin amacı bölüm öğrencilerini proje ve proje yönetimi konusunda eğitmektir.
Dersin Hedefleri
Öğrencileri proje hazırlama konusunda bilgilendirmek Proje yönetiminin önemi farkına varmak
Dersin Öğrenme Çıktıları
öğrenciler aldıkları bu ders sayesinde nasıl proje hazırlanacağını öğrenecekler Projenin tanımı ve ilkeleri konusunda bilgi sahibi olucaklar Örnek projeler ile proje hazırlama metodunu öğrenecekler Ekip çalışmasının önemini bilecekler
Dersin İçeriği
Proje, Proje Yönetimi, Planlama, Fizibilite çalışmaları, Risk Yönetimi, Bilimsel Yönetim, Proje hazırlama, Örnek Projeler, Proje Yönetiminin önemi
Önkoşul Dersleri
 
Önerilen Seçmeli Dersler
 
Ders İşleme Biçimi
 
Ders Biriminin Seviyesi
 
Değerlendirme Sistemi
Akts/İş Yükü Tablosu
Yarıyıl İçi Çalışmaları
Sayısı
Katkı Payı
Etkinlik
Sayısı
Süresi
Toplam
Ara Sınav
1
80
Ders Süresi (Sınav Haftaları Hariç)
14
3
42
Kısa Sınav
0
0
Sınıf Dışı Ders çalışma Süresi
14
3
42
Ödev
1
20
Ödevler
0
0
0
Devam
0
0
Sunum
0
0
0
Uygulama
0
0
Proje
0
0
0
Labaratuvar
0
0
Laboratuvar Çalışması
0
0
0
Proje
0
0
Arazi ya da Alan Çalışması
0
0
0
Atölye
0
0
Ara Sınavlar
1
10
10
Seminer
0
0
Yarıyıl Sonu Sınavı
1
10
10
Arazi Çalışması
0
0
İş Yükü Saati(30)
0
Toplam
100
Toplam İşyükü/Saat
104
Yıliçiin Başarıya Oranı
40
Dersin Akts Kredisi
3
Finalin Başarıya Oranı
60
 
Toplam
100
 
Kaynaklar
Ders Notu
Ruşen Keleş, Kentleşme Politikası, İmge Kitapevi, Ankara, 2004,Hasan ERTÜRK, Neslihan SAM, Kent Ekonomisi, Ekin Basımevi, Bursa 2009
Diğer Kaynaklar
İnan ÖZER, ?Türkiye?de Kent, Kentleşme ve Kentsel Değişme?, Türkiye?nin Toplumsal Yapısı (içinde) edt: Mehmet ZENCİRKIRAN, Nova Yayınları 2006; Doğan BIÇKI, ?Kentsel Yeniden Yapılanma Çerçevesinde Mekansal Yarılma, Kentsel Yoksulluk ve Türkiye?, Türkiye?nin Toplumsal Yapısı (içinde) edt: Mehmet ZENCİRKIRAN, Nova Yayınları 2006.
Materyal
Dokümanlar
 
Ödevler
 
Sınavlar
 
Materyal Diğer
 
Planlanmış Öğrenme Faaliyetleri ve Öğretim Yöntemleri
Konferanslar, Uygulamalı Dersler, Sunumlar, Seminerler, Projeler, Laboratuar Uygulamaları(gerekirse)
İş Yerleştirmeleri
Her hangi bir eğitimsel öğe gibi, krediler yalnızca öğrenme çıktılarına ulaşıldığında ve çıktılar değerlendirildiğinde verilir. Eğer çalışma yeri planlanmış değişimin parçasıysa (örneğin Farabi ve Erasmus), ve yerleştirme için beklenilen öğrenme çıktılarına ulaşılmışsa Öğrenme Sözleşmesi verilen kredilerin sayılarını göstermesi gerekmektedir.
Bölümün Öğrenme Çıktıları
No
Bölüm Öğrenme Çıktısı
Katkı Düzeyi
1
Lojistik alanıyla ilgili temel kavram ve süreçleri kavrayabilmek
 
2
Lojistik alanında tanımı iyi yapılmış problemlerin çözümü için gerekli olan verileri tanımlama, toplama ve kullanmayı etkin bir biçimde yapabilmek