| | | | | | | |
Bölüm |
Senirkent Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Programcılığı |
DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:16.02.2022 15:11:00) |
Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik+ Uygulama (Saat) | Kredi Toplam | AKTS | Yarı Yılı |
BPR-3110 | Oyun Programlama I | 4,0 | 3,5 | 4,0 | 2. Yarıyıl |
Dersin Dili | Türkçe |
Ders Düzeyi | ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY |
Dersin Türü | Zorunlu |
Dersi Verenler | |
Dersin Yardımcıları | |
Ofis Yeri | |
E-Posta | |
Ofis Görüşme Saatleri | |
İş Telefonu | |
Dersin Amacı/Hedefleri | Dersin amacı öğrenciye tasarım, geliştirme, test ve hata ayıklama aşamaları üzerinden başlangıç düzeyinde oyun programlayabilme becerisi kazandırmak ve oyun tasarımının ilkeleri, oyun programlama terminolojisi, modern oyun motorlarının temelini oluşturan teknolojiler, takım projelerinin yönetimi gibi konularda bir anlayış geliştirmektir. |
Dersin İçeriği | Oyun programlama üzerine temel kavramlar. Oyun geliştirmede kullanılan algoritmalar, süreçler ve teknolojiler. Basit animasyonlar oluşturmak ve oyun motoru kullanarak oyun geliştirmek. Basit animasyonlar oluşturmak ve oyun motoru kullanarak oyun geliştirmek. Temel matematik ve fizik bilgilerinin programlamada kullanmak. Bilgisayar bilimlerinde çok disiplinli bakış |
Önkoşul Dersleri | |
Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze |
DERSİN KATEGORİSİ |
Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) |
Temel/Alana Özgü Mesleki Ders | 60 |
Uzmanlık/Program Dersi | 20 |
Matematik ve temel bilimler | 0 |
Genel Eğitim | 0 |
Destek Dersi | 0 |
Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 20 |
Aktarılabilir Beceri Dersi | 0 |