| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Senirkent Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Programcılığı | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:27.03.2024 20:45:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik+ Uygulama (Saat) | Kredi Toplam | AKTS | Yarı Yılı | MYO-3011 | Kurum Stajı | 2,0 | 0,0 | 5,0 | 4. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY | Dersin Türü | Zorunlu | Dersi Verenler | | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | | E-Posta | | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu | | Dersin Amacı/Hedefleri | İşyerinde sorumluluklarını, işçi-işveren ilişkilerini, organizasyon, üretim ve iş güvenliği sistemlerini ve yeni teknolojileri tanımalarını sağlayıcı faaliyetlerdir. | Dersin İçeriği | 1) Öğrencilerin mesleki ilgi ve bilgi derinliğini geliştirmek 2) Bağımsız çalışma ve kendi kendine öğrenme becerisi kazanma 3) İletişim kabiliyetini geliştirmek; Takım çalışmasını uyum içinde yapabilme 4) Toplanan kaynakların çalışmada nasıl kullanılabileceği konusunda bilgi ve beceri kazanmak | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel/Alana Özgü Mesleki Ders | 0 | Uzmanlık/Program Dersi | 10 | Matematik ve temel bilimler | 0 | Genel Eğitim | 0 | Destek Dersi | 0 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 90 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 0 |
| |
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:27.03.2024 20:45:00) | | Yazılım ve bilişim sektörü hakkında genel bilgi sahibi olmak ve sektörle ilgili temel kavramlara sahip olmak. | | Dersler ve uygulamalarla öğretilen bilgisayar alanındaki bilgi ve becerilere sahip olduğunu göstermek | | Kazandığı bilgi ve becerileri doğru kullanarak sektörün ihtiyaç duyduğu kaliteli hizmeti sunabildiğini göstermek | | Edindikleri bilgi ve becerileri doğru kullanarak sektörün ihtiyaç duyduğu kaliteli hizmeti sağlayabileceklerini göstermek. | | Sorumluluğu altında çalışanlarla sağlıklı iletişim kurup, takım çalışması yapabilmek | | İş güvenliği,işçi sağlığı,çevresel değerleri koruma,sosyal sorumluluklar,etik değerler hakkında bilgi sahibi olma | | Alanı ile ilgili uygulamaları çalışma arkadaşlarına, işverene anlatabilme, ekip çalışma becerisi |
| | | |
|
| |