| | | | | | | | | | | | ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ DERS İÇERİĞİ |
| | | | | | | |
| | | | | | | | | | | Bölüm | Yalvaç Meslek Yüksekokulu Muhasebe ve Vergi Uygulamaları | DERS BİLGİLERİ(Revizyon Tarihi:19.01.2023 14:46:00) | Ders Kodu | Ders Adı | Kredi Teorik+ Uygulama (Saat) | Kredi Toplam | AKTS | Yarı Yılı | ING-101 | İngilizce I (Hazırlık Eğitimine Tabi Olmayan Öğrenciler İçin) | 2,0 | 2,0 | 2,0 | 1. Yarıyıl | Dersin Dili | Türkçe | Ders Düzeyi | ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY | Dersin Türü | Zorunlu | Dersi Verenler | Öğr.Gör.Ramazan Yavuz | Dersin Yardımcıları | | Ofis Yeri | | E-Posta | | Ofis Görüşme Saatleri | | İş Telefonu |
| Dersin Amacı/Hedefleri | The Common European Framework A1-A2 Skills Bu dersin amacı öğrencilere teori ve pratiği entegre ederek dil öğretim yöntemleri hakkında derinlemesine bilgi vermektir. | Dersin İçeriği | Şimdiki zaman; geniş zaman; bu zamanlarda sözel, okuma, yazma ve dinleme becerileri; sözel beceriler (kendini tanıtma, bir şeyi/yeri tarif edebilme, yol tarifi verebilme, kişisel bilgilere yönelik soru ve cevap kalıpları); okuma becerileri (lokantada, otobüs-tren vb. ulaşım araçlarında, alış-veriş yerlerinde liste/etiket okuma, soru sorma vb.); yazma becerileri (kısa mesaj yazma, poster içeriği yazma, form doldurma); dinleme becerileri (yol tarifi, yer/kişi tarifi vb.). | Önkoşul Dersleri | | Dersi İşleyiş Yöntemi | Yüz Yüze | DERSİN KATEGORİSİ | Dersin Kategorisi (Genel) | Katkı Düzeyi (%) | Temel/Alana Özgü Mesleki Ders | 100 | Uzmanlık/Program Dersi | 0 | Matematik ve temel bilimler | 0 | Genel Eğitim | 0 | Destek Dersi | 20 | Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi | 0 | Aktarılabilir Beceri Dersi | 80 |
| |
| | | | | | | | DERSİN KAZANIMLARI(Revizyon Tarihi:18.01.2023 22:56:00) | | Günlük hayatta yakın çevre ile iletişim kurabilme ve iletişim bilgilerini(telefon numarası, e-mail) sorup cevap verebilme | | Sınıftaki ve odadaki nesnelerin yerlerini edatları kullanarak ifade edebilme | | Günlük veya haftalık rutin aktiviteleri uygun zaman ile kullanabilme | | Boş zamanlarda yapılabilen etkinlikleri belirtebilme | | Saati sorabilme ve saati uygun ifadelerle söyleyebilme | | Hava durumunu uygun ifadelerle açıklayabilme | | Konuşma anında yapılmakta olan etkinlik ve eylemleri belirtebilme | | Seyahat, gezi, ülke, uyruk ve dillere dair kelimeler bilgisi | | Geçmişte yapılmış eylemleri uygun zaman ifadesi ile belirtebilme | | Komik bir hikaye veya kısa anekdottan söz edebilme |
| | | |
|
| |