No
|
Bölüm Öğrenme Çıktısı
|
Katkı Düzeyi
|
1
|
Temel işlemleri ve devre çözümlemelerini yapabilecek düzeyde matematik bilgisine sahip olmak.
|
1
|
2
|
Sahip olduğu bilgi ve beceriyi bilgi teknolojilerinden de faydalanarak diğer bireylere veya çalışma arkadaşlarına sunabilmek.
|
1
|
3
|
Bilgisayar donanımları hakkında bilgi sahibi olmak, temel ofis yazılımlarını bilmek ve kullanabilmek.
|
1
|
4
|
Malzeme, statik, mekanik, akışkanlar, manyetizma konularında temel bilgileri kavrayabilmek.
|
1
|
5
|
Temel elektrik büyüklüklerini ve kavramlarını bilmek. Doğru akım devrelerinin analizini yapabilmek ve devre teoremlerini çözümde kullanabilmek. Alternatif akım devre elemanlarını tanımak ve çözümlemelerini yapabilmek.
|
1
|
6
|
Otomatik kontrol makinelerinin yapı, çalışma prensibi ve denetim düzenekleri hakkında bilgi sahibi olmak ve laboratuar ortamında otomatik kontrol makinelerinin farklı çalışma karakteristiklerini uygulamayla kavrayabilmek.
|
1
|
7
|
Farklı sistemlerin birbirleriyle olan iletişimini kavrayabilmek, süreç ölçümlerini yapabilmek ve bunları yorumlayabilmek.
|
1
|
8
|
Bilgisayar destekli çizim ve simülasyon programları ile elektrik devrelerini tasarlayıp, simüle etmek. Mesleki plan ve projelerin çizimlerinin gerçekleştirilmesini yapabilmek.
|
1
|
9
|
Endüstride kullanılan Otomatik kontrolle çalışan makineleri programlayabilme ve istenilen parçaların üretiminin yapabilmesi.
|
1
|
10
|
Bir sistemin girdi ve çıktılarını oluşturarak, süreç takibini yapabilme, sistemin kazancını ve transfer fonksiyonunu çıkarabilmek.
|
1
|
11
|
PLC ile denetim sistemlerini tasarlayıp, Scada programları ile analizlerini yapabilmek ve uygulamalarını gerçekleştirmek.
|
1
|
12
|
Pnomatik Hidrolik sistemlerin programını yazabilmesi ve tasarımlarını yapabilmek.
|
1
|
13
|
CAM programlarını kullanarak malzeme tasarlayabilmek ve kodlarını yazabilmek.
|
1
|
14
|
Problemi tanımlama, deney ve tecrübe ile kavranan teoriyi uygulayarak problem çözebilmek. Otomasyon alanında yeni teknolojileri takip etmek ve öğrendiklerini uygulayabildiğini göstermek.
|
1
|
15
|
Atatürk İlkeleri konusunda bilinçli ve İnkılâp Tarihi konusunda bilgi sahibi olmak. Bireysel veya kurumsal iletişim süreçlerinde Türkçeyi etkin kullanmak. Temel yabancı dil bilgisine sahip olmak.
|
1
|