Hafta
|
Konular
|
1
|
Halkla ilişkilerin tanımı, önemi ve tarihsel gelişimi
|
|
Ön Hazırlık: Zeyyat Sabuncuoğlu, İşletmelerde Halkla İlişkiler, 5.b, Ezgi Kitabevi Yayınları, Bursa, 2001. Ceyda Aydede, ‘Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları’, 2.b., Kapital Medya Hizmetleri A.Ş., İstanbul, 2002
Nuri Tortop, ‘Halkla İlişkiler’ Gazi Ün. Basın-Yayın Yüksekokulu Matbaası. Ankara,1990.
|
2
|
Sosyal sorumluluk anlayışı içerisinde halkla ilişkilerin yeri, Halkla ilişkilere yakın kavramlar
|
|
Ön Hazırlık: Zeyyat Sabuncuoğlu, İşletmelerde Halkla İlişkiler, 5.b, Ezgi Kitabevi Yayınları, Bursa, 2001.
|
3
|
Örgüt kültürü ile halkla ilişkiler arasındaki ilişkinin incelenmesi. Bu konulara ilişkin etkin iletişim tekniklerinin belirlenmesi.
|
|
Ön Hazırlık: Zeyyat Sabuncuoğlu, İşletmelerde Halkla İlişkiler, 5.b, Ezgi Kitabevi Yayınları, Bursa, 2001. Ceyda Aydede, ‘Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları’, 2.b., Kapital Medya Hizmetleri A.Ş., İstanbul, 2002
Nuri Tortop, ‘Halkla İlişkiler’ Gazi Ün. Basın-Yayın Yüksekokulu Matbaası. Ankara,1990.
|
4
|
Halka ilişkilerde izlenen amaçlar, temel ilkeler
|
|
Ön Hazırlık: Zeyyat Sabuncuoğlu, İşletmelerde Halkla İlişkiler, 5.b, Ezgi Kitabevi Yayınları, Ceyda Aydede, ‘Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları’, 2.b., Kapital Medya Hizmetleri A.Ş., İstanbul, 2002
Nuri Tortop, ‘Halkla İlişkiler’ Gazi Ün. Basın-Yayın Yüksekokulu Matbaası. Ankara,1990. Bursa, 2001.
|
5
|
Halka ilişkilerde etik yaklaşım.
|
|
Ön Hazırlık: Zeyyat Sabuncuoğlu, İşletmelerde Halkla İlişkiler, 5.b, Ezgi Kitabevi Yayınları, Bursa, 2001.
|
6
|
Halkla ilişkiler biriminin genel organizasyon içindeki yeri ve örgütlenmesi.
|
|
Ön Hazırlık: Zeyyat Sabuncuoğlu, İşletmelerde Halkla İlişkiler, 5.b, Ezgi Kitabevi Yayınları, Bursa, 2001.
|
7
|
İşyerinde ve çalışanlarda halkla ilişkiler açısından bulunması gereken özellikler.
|
|
Ön Hazırlık: Zeyyat Sabuncuoğlu, İşletmelerde Halkla İlişkiler, 5.b, Ezgi Kitabevi Yayınları, Bursa, 2001. Ceyda Aydede, ‘Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları’, 2.b., Kapital Medya Hizmetleri A.Ş., İstanbul, 2002
Nuri Tortop, ‘Halkla İlişkiler’ Gazi Ün. Basın-Yayın Yüksekokulu Matbaası. Ankara,1990.
|
8
|
Halkla ilişkiler yönetimi(araştırma-planlama-yürütme-denetim)
|
|
Ön Hazırlık: Zeyyat Sabuncuoğlu, İşletmelerde Halkla İlişkiler, 5.b, Ezgi Kitabevi Yayınları, Bursa, 2001. Ceyda Aydede, ‘Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları’, 2.b., Kapital Medya Hizmetleri A.Ş., İstanbul, 2002
Nuri Tortop, ‘Halkla İlişkiler’ Gazi Ün. Basın-Yayın Yüksekokulu Matbaası. Ankara,1990.
|
9
|
İşletmede halka ilişkiler politikasında hedef kitle (işletme içi ve işletme dışı hedef kitle), basınla ilişkiler.
|
|
Ön Hazırlık: Zeyyat Sabuncuoğlu, İşletmelerde Halkla İlişkiler, 5.b, Ezgi Kitabevi Yayınları, Bursa, 2001. Ceyda Aydede, ‘Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları’, 2.b., Kapital Medya Hizmetleri A.Ş., İstanbul, 2002
Nuri Tortop, ‘Halkla İlişkiler’ Gazi Ün. Basın-Yayın Yüksekokulu Matbaası. Ankara,1990.
|
10
|
Halka ilişkilerde kullanılan iletişim araçları (yazılı ve sözlü, görsel ve işitsel araçlar)
|
|
Ön Hazırlık: Zeyyat Sabuncuoğlu, İşletmelerde Halkla İlişkiler, 5.b, Ezgi Kitabevi Yayınları, Bursa, 2001. Ceyda Aydede, ‘Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları’, 2.b., Kapital Medya Hizmetleri A.Ş., İstanbul, 2002
Nuri Tortop, ‘Halkla İlişkiler’ Gazi Ün. Basın-Yayın Yüksekokulu Matbaası. Ankara,1990.
|
11
|
Halkla ilişkilerde etkin sunuş tekniği (sunuş planı, görsel işitsel malzeme kullanımı)
|
|
Ön Hazırlık: Zeyyat Sabuncuoğlu, İşletmelerde Halkla İlişkiler, 5.b, Ezgi Kitabevi Yayınları, Bursa, 2001. Ceyda Aydede, ‘Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları’, 2.b., Kapital Medya Hizmetleri A.Ş., İstanbul, 2002
Nuri Tortop, ‘Halkla İlişkiler’ Gazi Ün. Basın-Yayın Yüksekokulu Matbaası. Ankara,1990.
|
12
|
Etkin konuşma, etkin dinleme ve soru sorma tekniğinin halka ilişkilerde etkisi.
|
|
Ön Hazırlık: Zeyyat Sabuncuoğlu, İşletmelerde Halkla İlişkiler, 5.b, Ezgi Kitabevi Yayınları, Bursa, 2001. Ceyda Aydede, ‘Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları’, 2.b., Kapital Medya Hizmetleri A.Ş., İstanbul, 2002
Nuri Tortop, ‘Halkla İlişkiler’ Gazi Ün. Basın-Yayın Yüksekokulu Matbaası. Ankara,1990.
|
13
|
Türkiye’de halka ilişkiler uygulamaları
|
|
Ön Hazırlık: Zeyyat Sabuncuoğlu, İşletmelerde Halkla İlişkiler, 5.b, Ezgi Kitabevi Yayınları, Bursa, 2001. Ceyda Aydede, ‘Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları’, 2.b., Kapital Medya Hizmetleri A.Ş., İstanbul, 2002
Nuri Tortop, ‘Halkla İlişkiler’ Gazi Ün. Basın-Yayın Yüksekokulu Matbaası. Ankara,1990.
|
14
|
Hizmet işletmelerinde ve endüstri işletmelerinde halkla ilişkiler.
|