Hafta
|
Konular
|
1
|
Giriş ve Pazarlamada Temel Kavramlar: Pazarlamanın Tanımı, Amacı, Önemi ve Kapsamı
|
|
Ön Hazırlık: Eser, Z. -Korkmaz, S. -Özdemir, S.Ayşe, (2011), ''Pazarlama: Kavramlar-İlkeler-Kararlar'', Siyasal Kitabevi, Ankara.
|
2
|
Pazarlamanın Tarihsel Gelişim Seyri ve Anlayış Değişimi: Üretim Yaklaşımı-Ürün Yaklaşımı
|
|
Ön Hazırlık: Eser, Z. -Korkmaz, S. -Özdemir, S.Ayşe, (2011), ''Pazarlama: Kavramlar-İlkeler-Kararlar'', Siyasal Kitabevi, Ankara.
|
3
|
Pazarlamanın Tarihsel Gelişim Seyri ve Anlayış Değişimi: Satış Yaklaşımı ve Pazarlama Yaklaşımı
|
|
Ön Hazırlık: Eser, Z. -Korkmaz, S. -Özdemir, S.Ayşe, (2011), ''Pazarlama: Kavramlar-İlkeler-Kararlar'', Siyasal Kitabevi, Ankara.
|
4
|
Pazarlama karması (4P'den 4C'ye geçiş), Pazar ve Pazarlama Çevresi: Mikro ve Makro Çevre
|
|
Ön Hazırlık: Eser, Z. -Korkmaz, S. -Özdemir, S.Ayşe, (2011), ''Pazarlama: Kavramlar-İlkeler-Kararlar'', Siyasal Kitabevi, Ankara.
|
5
|
Stratejik Planlama Süreci; Misyon ve Vizyon
|
|
Ön Hazırlık: Eser, Z. -Korkmaz, S. -Özdemir, S.Ayşe, (2011), ''Pazarlama: Kavramlar-İlkeler-Kararlar'', Siyasal Kitabevi, Ankara.
|
6
|
Pazarlama Planlaması, Pazarlama Planlama süreci: Swot Analizi
|
|
Ön Hazırlık: Eser, Z. -Korkmaz, S. -Özdemir, S.Ayşe, (2011), ''Pazarlama: Kavramlar-İlkeler-Kararlar'', Siyasal Kitabevi, Ankara.
|
7
|
Pazar Bölümleme, Hedef Pazar Seçimi ve Konumlandırma
|
|
Ön Hazırlık: Eser, Z. -Korkmaz, S. -Özdemir, S.Ayşe, (2011), ''Pazarlama: Kavramlar-İlkeler-Kararlar'', Siyasal Kitabevi, Ankara.
|
8
|
İşletme Stratejileri; Temel Stratejiler; Büyüme Gelişme Stratejisi, Küçülme Stratejisi, Durağan Strateji, Karma Strateji
|
|
Ön Hazırlık: Eser, Z. -Korkmaz, S. -Özdemir, S.Ayşe, (2011), ''Pazarlama: Kavramlar-İlkeler-Kararlar'', Siyasal Kitabevi, Ankara.
|
9
|
Rekabet Stratejileri; Maliyet Liderliği Stratejisi, Farklılaştırma Stratejisi, Odaklanmış Stratejiler
|
|
Ön Hazırlık: Eser, Z. -Korkmaz, S. -Özdemir, S.Ayşe, (2011), ''Pazarlama: Kavramlar-İlkeler-Kararlar'', Siyasal Kitabevi, Ankara.
|
10
|
Pazarlamanın İşlevleri: Tutundurma Çabaları ( Reklam ve Satış Teşvik)
|
|
Ön Hazırlık: Eser, Z. -Korkmaz, S. -Özdemir, S.Ayşe, (2011), ''Pazarlama: Kavramlar-İlkeler-Kararlar'', Siyasal Kitabevi, Ankara.
|
11
|
Stratejik İş Birimleri; Boston Danışma Grubu Matrisi, General Elektrik Matrisi
|
|
Ön Hazırlık: Eser, Z. -Korkmaz, S. -Özdemir, S.Ayşe, (2011), ''Pazarlama: Kavramlar-İlkeler-Kararlar'', Siyasal Kitabevi, Ankara.
|
12
|
Stratejik İş Birimleri; Thomson Kümeleme Analizi, Hofer Analizi
|
|
Ön Hazırlık: Eser, Z. -Korkmaz, S. -Özdemir, S.Ayşe, (2011), ''Pazarlama: Kavramlar-İlkeler-Kararlar'', Siyasal Kitabevi, Ankara.
|
13
|
Pazarlama Bilgi Sistemi ve Pazarlama Araştırması
|
|
Ön Hazırlık: Eser, Z. -Korkmaz, S. -Özdemir, S.Ayşe, (2011), ''Pazarlama: Kavramlar-İlkeler-Kararlar'', Siyasal Kitabevi, Ankara.
|
14
|
Genel Değerlendirme
|