Adres
|
:
|
Isparta Uygulamalı Bilimler Üniversitesi
Gönen Meslek Yüksekokulu
GÖNEN / ISPARTA
TÜRKİYE
|
|
Genel Bilgi
|
:
|
Alanında yetkinlik kazanmış bireyler yetiştirmektir. Bu bağlamda, programdan mezun olan öğrenciler, sektörel hacmi giderek artan çağrı merkezi sektöründe kalifiye eleman ihtiyacının karşılanması hususunda öncelik kazanmaktadırlar.
|
|
Edinilen Ünvan
|
:
|
Çağrı Merkezi Meslek Elemanı
|
|
Yeterlilik Düzeyi
|
:
|
Öğrenciler tüm dersleri başarı ile tamamlamalıdır.
|
|
Kabul Koşulları
|
:
|
Lise diploması.
ÖSS başarısı.
|
|
Önceki Öğrenmenin Tanınması İçin Özel Düzenlemeler(Yatay Geçiş,Dikey Geçiş v.s.)
|
:
|
Öğrenciler bu programdan başka programlara, veya diğer üniversitelerde aynı programa yatay geçiş yapma olanağına sahiptir.
|
|
Yeterlilik Zorunlulukları ve Yönetmeliğe Uygunluk
|
:
|
Ulusal yeterlilik sistemi üç Bolonya süreci seviyesini içerebilir (ya da orta seviye yeterlilikleri) (örneğin kısa süreç olan ilk süreç). Bu seviyeler üniversitelere belirlli yeterlilikleri yapılandırmayı ve yeterlilik vasıtasıyla ilerlemek üzere düzenlemeye izin verir. Türkiye’de yeterlilik zorunlulukları ve yönetmeliğe uygunluk YÖK tarafından belirlenir.
|
|
Programın Hedefleri
|
:
|
Türkiye?de hızla büyümekte olan çağrı merkezi sektörünün gelişimine katkıda bulunmak, faaliyet ve etki alanını genişletmek için, gerekli deneyimi kazanmış, ikna kabiliyeti güçlü, iletişim becerisi yüksek, nitelikli işgücü yetiştirmektir.
|
|
Örneklerle Mezunlar İş Profilleri
|
:
|
Teknolojik yeniliklerle birlikte değişen iş ve yönetim anlayışını kavrayabilen, bu ortamın ihtiyaç duyduğu çağrı merkezi hizmetleri çalışanlarından beklentilerinin farkında olan, söz konusu beklentileri karşılayabilecek yeterliliklere sahip, doğrudan emir almadan sorumluluk sahibi olan, gerekli yer ve zamanda inisiyatif kullanabilen, büro teknolojilerine hakim, etkin iletişim becerilerine sahip olan meslek elemanlarıdır.
|
|
Başka Çalışmalara Geçiş İmkanı
|
:
|
İki yıldan sonra Dikey geçiş sınavı ile fakültelere devam hakkı tanınır.
|
|
Programın Amaçları
|
:
|
Türkiye?de hızla büyümekte olan çağrı merkezi sektörünün gelişimine katkıda bulunmak, faaliyet ve etki alanını genişletmek için, gerekli deneyimi kazanmış, ikna kabiliyeti güçlü, iletişim becerisi yüksek, nitelikli işgücü yetiştirmektir.
|
|
Sınav Ve Değerlendirme Kuralları
|
:
|
Sınavları değerlendirmede; ders başına bir ara sınavda alınan notun başarı notuna katkısı % 40, yarıyıl sonu sınavından alınan (final sınavı) notunun başarı notuna katkısı % 60?dır.
|
|
Mezuniyet Koşulları
|
:
|
Çağrı Merkezi Hizmetleri programından mezuniyet şartları aşağıdaki koşullara dayalıdır: *İlgili yönetmelikte belirtilen süreler içerisinde mezuniyet için gerekli tüm dersleri almak, aldığı derslerden başarılı olmak koşulu ile devam etmekte olduğu programı en az 2.00 ağırlıklı genel not ortalaması ile tamamlamak.
|
|
Programın Türü(Tam zamanlı, Yarı zamanlı, Uzaktan Öğretim)
|
:
|
Tam Zamanlı
|
|